Služba hurican online – časté otázky

Už žiadne čakanie, naplánujte si zásah podľa svojich potrieb. Celý priebeh zásahu je pod vašou kontrolou a vaše osobné údaje zostávajú nedotknuté. Zabezpečte si služby z ktoréhokoľvek miesta.

Ako dlho trvá v priemere jeden online produkt?
Jeden online produkt môže trvať od 30 do120 minút, v závislosti od poskytovanej služby. V niektorých prípadoch môže počítač vyžadovať celkové vyladenie kvôli vírusom alebo spyware. To môže trvať aj hodinu. V iný prípadoch, ako je napríklad obnovenie stratených súborov alebo riešenie e-mailových problémov, môže poskytovaná pomoc trvať len 30 minút.

Môžete sa napojiť na môj počítač po ukončení zásahu?
Nie, nie je to možne. Spojenie je možné iba v čase spusteného programu hurican online na vzdialený prístup a až po zadaní identifikačných kódov. Každé ďalšie spustenie vygeneruje nový prístupový kód, bez znalosti ktorého, nie je možné pripojenie. Počas zásahu sa môžete kedykoľvek odpojiť.

Je to bezpečné?
Áno. Po prihlásení na našu hurican online službu je vytvorené bezpečné spojenie medzi vašim počítačom a počítačom nášho technika. Toto bezpečné spojenie zaručí, že nikto iný nemôže sledovať alebo pristupovať k vašim dátam.

Je to ľahké?
Veľmi ľahké! Tým, že umožníte nášmu vzdialenému technikovi prístup do vášho počítača, umožnite mu inštalovať, opraviť alebo nakonfigurovať váš počítač. Vy môžete odpočívať a sledovať ho pri práci. Služba je jednoduchá a pre vás veľmi výhodná.

Kedy je k dispozícii online služba?
Danú službu môžete využívať každý deň v čase od 8.00 do 20.00. Zavolajte nám na číslo 02/3222 3555 alebo si objednajte našu službu online.

Spoplatňujete diagnostikovanie môjho počítača?
Áno, avšak čím presnejšie dokážete popísať váš problém, tým menej času zaberie diagnostikovanie vášho počítača a odstránenie problému. V niektorých prípadoch môže byť ťažké správne diagnostikovať alebo lokalizovať danú poruchu. V každom prípade vám však poradíme ďalší možný postup.

Poskytujete na svoju prácu záruku?
Služba hurican online podlieha záruke piatich dní. V tejto lehote nás musia naši zákazníci informovať o možnom probléme a my urobíme všetko preto, aby bol problém odstránený rýchlo a odborne. Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás mimoriadne dôležitá.